#NYC – prima lună

N-am postat cam din aprilie şi din moment ce singura lectură de atunci a fost, cred, „Iubitul Virtual” (care nu merită o recenzie în special), m-am gândit să fac un mic update depre „aventura” mea americană.

Am deja mai mult de o lună de când mă aflu în SUA, New York mai exact, şi sunt total copleşită de acest oraş. Primele zile (în special PRIMA ZI) mi le amintesc ca pe un vis. Total şocată, bulversată, pierdută, entuziasmată plus alte o grămadă de emoţii adunate. Cel mai uimitor fapt e că toate aceste emoţii nu au dispărut nici după o lună de când mă aflu aici, ba chiar s-a mai adăugat şi starea asta de comfort, deja imţindu-mă ca acasă. Sunt aici doar pentru patru luni şi mă întristează faptul că prima lună a zburat atââât de rapid, în special de când mi-am început jobul. Legat de partea asta, sunt şi mai entuziasmată (până în momentul de faţă). Cele mai mari emoţii le aveam cu privire la job. Mă îngrijoram că n-o să-mi placă, că va fi prea greu, că nu voi rezista, că nu mă voi înţelege cu colegii sau şeful (şefii, respectiv), dar uite că totul s-a aranjat şi nu am (aproape) nicio nemulţumire. Lucrez într-un loc de vis, mereu plin de turişti, comunic zilnic cu oameni din diferite colţuri ale lumii, am nişte colegi foarte tari şi am nişte şefi la fel de faini. Neobişnuit pentru mine este nivelul de securitate şi stricteţea faţă de angajaţi, dar astea sunt nişte lucruri neînsemnate şi de înţeles, dacă ar fi să ne gândim la locul în care mă aflu.

Oraşul e ameţitor, e uimitor, te îndrăgosteşti pur şi simplu de el. Sunt absolut sigură că nu-mi va fi de ajuns o singură vară pentru a descoperi măcar cele mai superbe locaţii ale sale, însă vreau să-l gust pe cât se poate de mult. Noaptea, într-adevăr, New York-ul te lasă fără suflare.

Prietenii, familia mă tot întreabă dacă mi-e dor de casă, din moment ce e prima dată când plec atât de departe, pe un timp mai lung şi, pe deasupra, singură. Sincer, mi-e dor de oamenii dragi, nu şi de „casă”. Dar cine ştie, poate se schimbă lucrurile mai târziu. Sunt abia la început!

Vrei să laşi un comentariu?

