‘Doukyuusei’ sau BL (boys love)

Imagine similară

Odată ce am intrat în vacanţă fac, tot felul de lucruri cu excepţia cititului. Mă aşteptasem să-mi dedic mai mult timp iarna asta lecturii pentru că am multe cărţi faine pe raft care mă aşteaptă şi care simt că o să-mi placă, dar nu ştiu de unde şi de ce m-a lovit lenea asta. Cred că, atunci când ai prea mult timp liber, lenea începe să devină şi mai mare şi lucrurile pe care ţi le-ai plănuit să le faci tot stau pe ‘amânare’.

Imagine similară

În fine, trecând peste mica introducere, explicaţie şi ‘scuza’ pentru care n-am mai pomenit de vreo carte pe aici de ceva vreme, voiam să vorbesc despre o manga şi anume una BL, adică Boys Love. De regulă, eu citesc mai multe shoujo, dar nu neg că-mi place şi yaoi-ul şi shounen ai-ul şi că mă aventurez şi pe aici. O chestie de care am dat ieri (de fapt, am găsit-o acum un an dar nevermind) este manga Doukyuusei (Colegi de clasă). Deci jur, e adorabilă. Am citit şi văzut mai multe cu genul yaoi, dar asta e una din puţinele în care nu e prea multă dramă, e destul de comică, personajele sunt adorabile (de fapt, sunt fucking adorable şi cute af), povestea pare că e cam clişeică, dar de fapt nu e foarte complicată şi în acelaşi timp, nici prea simplă. Adică vezi o evoluţie, vezi sentimente, nu doar atracţie fizică. Stilul de desen al autorului e aşa, mai ciudăţel şi nu ştiu dacă e bine asta sau e de rău. Dar în fine, nu mă plâng.

Imagine similară

Nu, staţi că mă plâng. M-a deranjat o chestie. De regulă o manga e compusă din mai multe volume care la rândul lor conţin mai multe capitole. Da, gen cărţile (gosh). Manga dată are un volum ce conţine 9 capitole. Credeam că asta e tot, dar, aparent, povestea continuă sub altă denumire un piiiic schimbată, Sotsugyousei (Absolvenţi), în care se schimbă şi genul – în yaoi – prima fiind shounen ai (vedeţi diferenţa pe urban dict.). Pe lângă asta, fragmente din continuarea acestei manga sunt împrăştiate în alte lansări gen special editions sau colecţii şi într-un cuvând – mindfuck. E foarte confuz. Dar i-am dat eu de capăt, în finalp034

Nu vreau să mă întind prea mult, aşa că trecând la subiect, descrierea de pe Mangafox mi se pare extrem de drăguţă:

A boy met a boy. They were in the flush of youth.
They were in love that felt like a dream,
like sparkling soda pop.

Imagini pentru doukyuusei gifNu vreau să încep a descrie povestea pentru că nu pot s-o redau fără a băga şi nişte expresii mai puţin tradiţionale, daaaar, e total adorabilă, şi hot, şi…frumoasă.

Btw, e adapată într-un film de o oră care, apropo, a ieşit foarte tare. Iniţial, am văzut filmul şi da, sunt mulţumită de el pentru că unele scene au părut mai senzuale decât în manga.

Imagini pentru doukyuusei gif sajou

Dacă sunteţi fani sau cel puţin nu sunteţi homofobi, să-i zic direct, atunci cred (sper) că o să vă placă doza asta de estetic.

Vrei să laşi un comentariu?

