Yuri!!! on Ice – de văzut în acest sezon

Imagini pentru yuri on iceNume: Yuri!!! on Ice
Episoade: 12
Tags: Sport, Patinaj artistic, Original Work, dramă
An: 2016
Difuzare: 6 octombrie, 2016 – 22 decembrie, 2016

Patinaj artistic pe alocuri cu elemente yaoish Yuri!!! on Ice cu siguranţă este un anime care va domina acest sezon.

Yuri!!! on Ice are toate elementele de care o fangirl, aşa cum sunt eu, ar avea nevoie: tipi hot, patinaj artistic, un pic de yaoi, dar toate astea in la pachet cu nişte personaje minunate având o pasiune şi o dorinţă arzătoare care mi-a amintit de anime-urile mai vechi gen Kaleido Star.tenorNu plănuiam să mă uit la acest anime pentru că nu m-a interesat (nu citisem nici subiectul, de fapt), dar mulţumită tonelor de gif-uri de care mă tot împiedicam pe Facebook, am zis să-i dau o şansă şi să văd primul episod. Clar, de la primul episod am ajuns până la al 7-lea (e on-going) pentru că muream de nerăbdare să văd continuarea.

E plin de momente neaşteptate, are fanservice, are băieţi goi (ups), are patinaj artistic, are personaje bestiale, are tot ce vrei! Acum regret că l-am început înainte de difuzarea tuturor episoadelor pentru că ştiu că va fi un chin să aştept câte un episod să apară în fiecare săptămână, mai ales că atmosfera se încinge şi preview-urile nu ajută deloc!

tumblr_oeub9uvgfw1rr3vglo1_500

Viktor

Am uitat să spun despre ce e vorba în anime, pentru că m-am cam lăsat dusă de val de alte …aspecte. Personajul principal, Yuuki Katsuki e un patinator ce a suferit un eşec la o finală de Grand Prix şi se întoarce acasă, în Kyushu, cu gânduri spre o eventuală retragere din acest sport. Însă totul se schimbă (TOTUL) când faimosul patinator, Viktor Nikiforov vine după el fiind impresionat de patinajul acestuia în urma vizionării unui filmuleţ ce a ajuns viral pe internet. E o idee generală pentru că nu vreau să dezvălui prea mult din acţiune.

Doar din primul episod, unele personaje vă pot crea o impresie greşită. Viktor de exemplu, senzulul patinator mi s-a părut foarte rece şi distant şi am tot crezut asta încă vreo patru episoade încolo (cu toate că şi-a arătat adevărata personalitate chiar în primul episod, însă eu nu viam să cad în capcana lui, lol ce). Imagine similarăMai eram şi destul de sceptică în legătură cu relaţia dintre Yuuri şi Viktor. De fapt, încă sunt. Nu-mi amintesc să fie vreun gen de yaoi sau shounen-ai la acest anime, de aia, unele acţiuni foarte gay m-au surprins (plăcut). Dar ideea e că nu e în totalitate un anime yaoi şi nici unul despre sport. Ei bine, nu ştiu sigur ce fel de anime e. Aş cam vea o idee, dar aştept următoarele episoade să o dezvolt.

În orice caz, merită să-i daţi o şansă. Puteţi aştepta să apară toate episoadele dacă aveţi mai multă răbdare decât mine.

Ah, şi ca să nu uit, sper să vă trezesc şi mai mult interesul spunându-vă că şi faimoasa patinatoare de origine rusă, Evghenia Medvedeva, e fana acestui anime. De fapt, Evghenia ne-am demonstrat că e fană a anime-urile şi a k-pop-ului, aparent. Aceasta a patinat şi în costumul lui Sailor Moon, pe muzica tematică a anime-ului.

Evghenia e exact ca şi noi, o  adevărată fană cu toate atribuţiile şi ne împărtăşeşte emoţiile, aparent. 😀

viktor_nikiforov_paint_1_by_brilcrist-dam67zsşi la final un fanart superb *.*

P.S. Încă nu v-am convins? :)))

tumblr_oel8e3td9p1ra62dio2_r1_500

Vrei să laşi un comentariu?

