‘De vorbă cu Emma’ sau de vorbă cu pereţii

O carte plină cu citate de pe internet şi istorii ce le găseşti prin revista „Poveşti adevărate”.

S-a făcut mare tărăboi pe internet cu această carte încă înainte să se lanseze. Undeva cu o săptămână sau două înainte, mi s-a umplut newfeed-ul cu De vorbă cu Emma. Nu am dat importanţă până nu mi-a spus cineva că este o carte. Am fost plăcut surprinsă să văd receptivitatea moldovenilor la o carte, asta până n-am aflat că tot ce avea erau citate preluate de pe internet, aranjate frumos şi poveşti de alinat puştoaicele de 15 ani. Evident că toate fetiţele erau încânae să o achiziţioneze şi să-şi pună poze pe Instagram unde sunt în chiloţi şi „citind” De vorbă cu Emma. Serios, e plin de astfel de poze pe acolo.

– Mă iubești?
– Mai mult ca niciodată.
– Și totuși pleci?
-Da. Pentru că mă lași să fac asta.

Lasă-mă să te las. Încep să cred că Fluturi de Irina Binder avea mai mult sens.

Şi 200 MDL (e cam la 40-50 lei româneşti) pentru cartea asta? Serios, dragă Vitali Cipileagă? Ştii că operele clasicilor noştri sunt la 50 de lei în librării? Iar De Vorbă cu Emma nu face nici jumătate din vrena din ele.

Nu am avut eu norocul ăsta să citesc cartea, dar unde are loc acţiunea? Că Greg şi Emma sunt nişte nume foarte moldoveneşti.

În concluzie, citiţi mai bine Micul Prinţ.

2 gânduri despre „‘De vorbă cu Emma’ sau de vorbă cu pereţii

  1. Dar si ce descriere minunata are :)))) Incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult la a publica o carte…. :)))

Vrei să laşi un comentariu?

