Recitiţi cărţile?

Unul dintre cele mai neplăcute sentimente legat de cărţi este felul cum te simţi atunci când termini de citit o carte bună. Iar când tocmai ai terminat seria rpeferată sau o carte ce simţi că s-a ridicat uşor în topul preferatelor îţi vine să plângi.

De câte ori am finalizat de citit o carte ce mi-a plăcut mlt, întotdeauna am avut sentimentul că vreau s-o mai ţin un pic lângă mine :)) şi de aici, s-o recitesc. Dar nu pot. Singura care pe care am citit-o de două ori a fost „Eclipsa” de Stephenie Meyer (nu întrebaţi), dar acum n-am să pot trece de două ori peste aceeaşi carte oricât de mult mi-ar plăcea.

Iar voi, recitiţi cărţile?

5 gânduri despre „Recitiţi cărţile?

  1. Eu nu recitesc cărtile nici dacă sunt cele din topul listei mele…mă resemnez cu faptul să le pastrez cu sfințenie în bibliotecă…eventual să le recomand altor persoane.

  2. Pot sa vad acelasi film de 10 ori…..dar nu pot citi o carte decat o singura data..Nu mai e acelasi farmec :)) Desi ma bate gandul sa recitesc seria Amurg doar pt Emmett.. :))))

Vrei să laşi un comentariu?

