Premiile Liebster

Era să rămân în urmă cu asta dacă nu primeam o nominalizare de pe blogul Just Another Fantasy World, apropo, merci! Mi-a fost interesant să-ţi citesc răspunsurile şi sunt curioasă să încerc şi eu asta! 😀

liebster-award-logo

Deci care sunt regulile:

– Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul catre blogul ei in postare;
– Raspunde la toate intrebarile primite;
– Nominalizeaza 11 bloggeri;
– Formuleaza 11 intrebari la care sa raspunda cei nominalizati de tine;
– Nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
– Trimite-le nominalizatilor un link la postarea in care i-ai numit, pentru a-i informa.
Ce întrebări am primit eu….

1. De ce ai ales să îți faci un blog?

Aveam multe gânduri şi idei care îmi stăteau în cap şi apoi se amestecau acolo. aveam nevoie să le ‘descarc’ undeva plus că în acea perioadă începusem că citesc tot mai mult şi voiam să-mi scriu şi ai mei cinci bănuţi în legătură cu cărţile. Probabil o fac mai mult pentru mine, nu vreau să uit unele lucruri, dar ce e straniu, înainte să am un blog, aveam tot felul de iei ce îmi „strigau” în cap şi aşteptau să fie aşternute undeva, dar odată ce mă apuc să scriu, îmi vine mai greu să le regăsesc pe toate 😀

2. Mai ai și alt blog/alte bloguri în afară de acesta?

Personal, nu? Dar traduc ştiri pe un blog k-pop şi am grijă de blogul bibliotecii din localitatea mea.
 

3. Care este cartea care a avut cea mai mare influență asupra schimbărilor ce s-au produs în viața ta?

Cred că „Procesul” de Kafka. Dar mi-a nfluenţat doar viziunea asupra vieţii, mi-a mai deschis un pic ochii şi m-a lăsat cu şi mai puţine speranţe la un viitor mai bun.

4.Dacă ai avea șansa să trăiești pentru tot restul vieții tale într-o carte, ai alege să o faci? Dacă da, în ce carte?

Da şi woah, e greu de ales. Adică, sunt fată şi evident, mă hrănesc cu poveştile ideale din cărţi şi cu toate astea, aş vrea să fiu Eona din „EON: Ochiul Dragonului se Întoarce” de Alison Goodman.

5. Care este filmul tău preferat și de ce?

Vai cât nu-mi plac întrebările de genul „filmul preferat, cartea preferată, autorul preferat etc” şi asta pentru că sunt o persoană foarte nehotărâtă! Nu sunt cea mai mare amatoare de filme şi puţine sunt care m-au impresioant, restul probabil că le-am şi uitat. Dar un film ce mi-a plăcut în special este „Vălul pictat”. Îmi amintesc că l-am văzut într-o duminică la TV, când îmi făceam primul meu desen în culori şi a doua zi, l-am căutat pe net să-l revăd.

6. Ce înseamnă scrisul pentru tine?

Un mod de a-mi elibera capul de prea mult idei.

7. Cum ai început să citești?

Forţată. Nicidecum de bunăvoie. Mai întâi de mama, care, apropo, e bibliotecară şi apoi de preofesoara de română. Respectiv, mi-am găsit cărţi pe gustul meu şi prima carte de peste 400 de pagini pe care am început-o, am citit-o până pe la ora 2 dimineaţa, iar Revelionul în acel an mi l-am petrecut la fel, citind. (Nu, mie nu mi se pare trist :D)

8. Crezi că ai putea trăi fără să citești?

Da, evident, însă ar lipsi o parte din mine pentru că, acum, cititul a devenit una din puţinele activităţi preferate şi chiar m-aş simţi pustie dacă n-aş citi.

9. Care este trupa/cântărețul tău favorit?

Always-Keep
Am doar două trupe şi astea sunt TVXQ şi JYJ care au o mare legătură între ele. Iar cântăreţul preferat e membru al acestor trupe.

10. Care este lucrul pe care ți-l dorești cel mai mult să îl faci?

Să ajung la aşteptările părinţilor şi apropiaţilor.
 

11. Unde ai vrea să fii în acest moment?

La plajă … nu cer foarte mult, dar chiar dacă se presupune că sunt în vacanţă, nu am simţit că am avut o vacanţă normală anul ăsta şi mi-aş dori să evadez măcar pentru o săptămână la plajă şi să-mi iau porţia de înot, muşchii mei uitând deja ce e asta mişcare.
Îi nominalizez, dacă nu au fost deja și dacă vor să răspundă la întrebări, pe:

1. Dacă o carte începe să te plictisească, o laşi sau o citeşti până la sfârşit?

2. Despre ce ai scris în primul tău post pe blog?

3. Tuturor ceor din familia ta le palce să citească?

4. Câte cărţi cuprinde colecţia ta?

5. Preferi să citeşti noaptea sau ziua?

6. Îţi plac cărţile scrise mai mult de autorii români sau de cei internaţionali?

7. Ce atitudine ai faţă de reţelele de socializare?

8. Ai vreun playlist anume când citeşti? (asta dacă asculţi muzică în timp ce citeşti)

9. Ce ecranizări ţi-au plăcut în special?

10. Duci o listă a cărţilor citite?

11. Câte cărţi ai citit anul acesta până acum?

Dacă şi persoanele ce nu sunt nominalizate vor să răspundă la întrebări, sunt libere s-o facă într-un comentariu mai jos ^.^
Edit: Ce inestetic arată! Aparent, postul nu vrea să audă de tasta „Enter” şi toate rândurile mai că n-au spaţiu între ele. Scuze pentru asta >.<
3 gânduri despre „Premiile Liebster

  1. 1-depinde in ce dispozitie sunt
    2-,,Balta-Alba” , Vasile Alecsandri..da,stiu,suna copilaresc.
    3-doar mie
    4-150 mai mult sau mai putin.
    5-ziua
    6-ambele
    7-like!
    8-citesc in liniste.
    9-fear 1996, recomand!
    10-in ultimul timp da.
    11-poate 15.

  2. Pingback: Premiile Liebster | Praf de stele

  3. Vai de mine, abia acum am vazut nominalizarea. Imi pare asa de rau :(((
    Apropo si mie imi place kpop ^.^

Vrei să laşi un comentariu?

