Îmi place să-mi irosesc vara făcând nimic…

lol

…bine, nu chiar nimic, până şi statul în pat e ceva. :)) Şi totuşi, când încep să mă gândesc că azi am făcut ceva interesant, distractiv, îmi deschid newsfeed-ul pe fb şi văd diferite poze şi check in-uri pe la mare, cluburi, pe Marte etc…şi atunci revin din nou la ideea că nu fac nimic toată vara.

Totul se începe încă din timpul anului şcolar, când visez la aceste zile fierbinţi şi pline de leneveală, imaginându-mi cum o să fac aia şi aia, cum voi scăpa de teme, colegi şi profesori iritanţi şi voi putea lenevi măcar şi o zi întreagă în pat, pentru că am timp şi pot. Dar oricât de interesante mi s-ar părea mie acţiunile ce le fac, mulţi spun că sunt plictisitoare. Uneori mă fac şi pe mine să mă gândesc ce naiba am făcut toată vara?, dar n-are niciun efect pentru că în vara următoare procedez exact la fel.

Vara, la mine, neapărat trebuie să aibă nişte zile de leneveală completă. Stau în pat în casă sau undeva la umbră afară, citesc ceva sau desenez sau pur şi simplu dorm, dar asta e regulă. Leneveală totală. 😀 De asemenea, nu e vară fără computer, evident. Pe lângă reţele de socializare, îmi pierd timpuri cu anime-uri…şi nu oricare. Vara mă uit doar la comedii romantice pentru că sunt relaxante. Sau la ceva legat de sezon 😀

東京王子 | via Tumblr

Altă treabă e cititul şi desenatul. Am început un reading challenge anul acesta şi pentru că înainte de BAC nu puteam citi cu conştiinţa împăcată, acum voi sta cu nasul în vreo carte măcar şi toată ziua. Am voie :)) Şi trecem la desenat. ei bine, acum 2 veri aveam o obsesie pentru desenele la computer şi mi-am petrecut toată vara pe Desenatori.ro. Am făcut acolo în jur la vreo 50 de desene şi apoi, a venit şcoala şi am lăsat totul. Am început să le fac mai des pe hârtie. Şi acum le fac, dar mai mult în weekend, când am toată ziua liberă.

no

Alte lucruri precum ieşitul cu prietenii şi plaja nu le fac prea des …şi mă plâng de singurătate, huh? :))

Voi ce faceţi vara? Ce planuri aveţi?♡

4 gânduri despre „Îmi place să-mi irosesc vara făcând nimic…

  1. Si eu procedez la fel :)) Carti, filme & seriale. Uneori ma mai indur de viata mea socila si ies pe afara cu cativa prieteni.

  2. Vara e cel mai mult timp pentru petrecearea timpului cu prietena. Cu singura prietenă pe care o am, pe care o văd doar vara. Sper să fie totul okay şi să ne veselim de minune. ;))

  3. Pingback: Premiile Liebster | Just another fantasy world

Vrei să laşi un comentariu?

