Când nu-ţi vezi de treaba ta…

gif-728Îmi place să ascult conversaţiile străine. Nu e vorba de faptul că aş fi interesată de nevoile şi poveştile altora, dar e cel mai uşor mod de a analiza oamenii fără a da de bănuit şi a-i clasifica pe diferite tipologii. Cu apropiaţii e uşor, dar e mai interesant cu persoane ce le vezi pentru prima dată sau abia dacă le cunoşti.

De obicei, o fac în locurile precum transportul public, biblioteca sau colegiul. Ascultând în autobuz o conversaţie între două doamne ce nu s-au văzut de ceva vreme, mă gândeam cât de nepăsători şi egoişti suntem de fapt. Doamnele au început să-şi spună of’urile şi niciuna nu o asculta pe cealaltă, ci doar vorbeau despre ele: „eu am făcut asta, eu am păţit asta, eu, eu şi eu.” Lucrul ăsta l-am întâlnit cel mai des, pentru că fiecare are nevoia să povestească cuiva toate necazurile sale. Unii mai mult, alţii mai puţin. Unii se reţin, altora le stă în fire să-şi mai lase din poveri împărtăşindu-le şi celorlalţi. În alte momente am observat că, fără ca partenerul să întrebe „ce faci?”, persoana a început să povestească vrute şi nevrute, abordând subiecte total diferite şi…nepotrivite temei discuţiei. Evident, acestei persoane nu-i pasă de opinia partenerului său pentru că nu se poate abţine. Nu ştiu cât de potrivite sunt persoanele astea pentru o discuţie obişnuită, fără să-ţi pierzi nervii. De obicei, încerc să evit cât pot conversaţiile (de lungă durată) cu ele sau dacă tot sunt prinsă în aşa ceva, ascult absent tot ce are de zis pentru a scăpa mai uşor.
Încerc din greu să nu devin şi eu o astfel de persoană, de aceea mă rezum să-mi spun şi eu of’urile doar câtorva persoane şi doar dacă sunt sigură că persoana cu care vorbesc e interesată de balivernele mele.

Ah, altă chestie ce voiam s-o abordez de ceva vreme este comportamentul unui băiat în timp ce vrea să agaţe o fată. 😀 Nu ştiu de unde se înspiră băieţii, din filme siropoase pentru adolescenţi sau poze artistice de pe Tumblr, dar toate metodele lor sunt atât de absurde şi îţi inspiră şi mai multă încredere în faptul că vei rămâne singură până la bătrâneţe.
Nu credeam că voi ajunge vreodată să abordez subiectele de genul, dar presupun că o dată am voie. :)) Ei bine, din câteva experienţe proprii şi din multe situaţii urmărite la alţii, am văzut că tipii se comportă de parcă ar urmări nişte paşi întocmiţi de un copil de 12 ani.

În majoritatea cazurilor, încep discuţia cu nişte fraze care-i dă de gol imediat IQ-ul. Apoi nu-i mai tace gura. Da, vorbeşte într-una. Se înţelege că are intenţia de a menţine discuţia, dar când cineva stă lângă mine şi mă tot bate la cap cu comentarii şi glume care ar trebui să fie amuzante, atunci cum să nu-i spui „nu, nu sunt interesată” (iar în gând: mai taci odată). Trecând peste asta, toţi îşi încordează şi ultimii neuroni rămaşi pentru a ne impresiona. De parcă unei fete (ce nu o impresionezi aşa uşor) o interesează de câte ori frecventezi sala sau de câte ori nu ai susţinut BAC-ul. Totul stă în simplitate. Ori o impresionezi din prima cu ceva deosebit, ori o laşi baltă şi nu te complici.
Okay, m-am cam transformat în Dr. Love, dar la ce voiam să ajung…Majoritatea băieţilor se cred nişte macho şi agaţă fetele prin nişte metode foarte, FOARTE stupide şi surprinzător (sau nu), fetele muşcă momeala. Nu înţeleg dacă sunt naive, disperate sau atât de proaste încât să fie atrase de aşa trucuri ieftine. Credeţi-mă, e o teroare, de fapt, să urmăreşti în tăcere scenele de genul dintr-o parte. Mereu mă aleg cu nişte facepalm-uri imaginare şi ochi daţi peste cap.

Mă opresc aici cu analizele şi sfaturile pentru că la ora asta nu mi se mai mişcă degetele să scriu şi altceva. Dacă aţi citit tot mindfuck-ul ăsta, îmi pare rău pentru voi.

7 gânduri despre „Când nu-ţi vezi de treaba ta…

  1. Da…unii tipi au replici bizare si vai de mama lor :)) Nu toti e adevarat. O mica povestioara pe aceasta tema: de cate ori plec de acasa in rochie, in fusta sau decolteu, masinile ma clacsoneaza, tipi ma fluiera pe strada…..Dar exista cum am zis si exceptii: imbracata in tricou si pantaloni scurti am pus ochii pe un tip pe strada, mergand. Cand s-a apropiat de mine mi-a facut cu ochiul, mi-a zambit si mi-a trimis un pupic (ma uitam cam insistent la el ce-i drept) :))))) E greu sa faceti asat baieti?

    Ma bucur ca mai exista oamenii care trag cu urechea pe la conversatiile altora:))) Uneori auzi fara sa vrei. Copilul: (abia daca se auzea): Nu vreau acasa! Bunica (tipand ca disperata): De ce tipi, vrei sa te auda lumea? Mergem acasa !

  2. Aia cu tipi draguti mai rar se intampla si la mine :)) Dar zi mersi ca nu patesti asa cu prima categorie…Imi venea sa injur odata 2 tipi care erau fix langa mine ziceau „si lumea se intreaba de ce sunt violate tipele, nu vezi ce bune sunt” , eram in fusta pana la genunchi -_-

Vrei să laşi un comentariu?

