Eu şi sportul

Ideea pentru postul ăsta mi-a venit aseară, când mă uitam la meciul de Snooker dintre Judd Trump şi Marco Fu (într-un final, am adormit, dar nu asta era ideea), mă gândeam cum am ajuns să urmăresc tot felul de sporturi acum, când înainte încercam să-i conving pe ai mei să scoată Eurosport-ul din grila programelor TV. :))

Nici educaţia fizică nu-mi plăcea, de fapt, încă nu-mi place. Prefer să alerg când am chef şi cât am chef şi nici măcar unele meciuri, care se presupuneau a fi distractive nu îmi plăceau. Urăsc voleiul, însă îmi place baschetul, chiar dacă nu mă prea pricep şi nu fac altceva decât să ţopăi după minge. Am realizat că prefer să le urmăresc decât să le practic. Însă nu toate.

Îmi plac sporturile de iarnă, cel mai mult Săriturile cu schiurile şi Patinajul artistic (evident), dar mă uit şi Biatlon, în special pentru că sezonul se începe de prin noiembrie şi atunci afară fiind destul de noroios, e o plăcere să mă uit la peisajul de la TV. :)) Am început cu Patinajul Artistic, însă mă uit doar la competiţiile băieţilor şi uneori, a fetelor. Dansul şi perechile nu prea îmi plac 😀 La Sărituri am cam pierdut practic două sezoane, înainte urmăream rpactic, fiecare etapă, însă sezonul acesta nu am mai urmărit nici Turneul Celor Patru Trambuline, doar unele etape si am vazut că s-au cam schimbat multe chestii. Preferaţii mei ori nu i-am mai văzut, ori se clasau pe locuri foarte mici. Au apărut noi favoriţi şi eu am rămas doar cu Kamil Stoch.

Un alt sport de care m-am ataşat e Snooker-ul, pe care, nu îl suportam la început, însă după ce am fost forţată să urmăresc un meci dintre Ronnie O’Sullivan şi Judd Trump, m-am ales cu un favorit şi o nouă „pasiune”. :)))

Şi Jocurile Olimpice din vara anului 2012 de la Londra m-au făcut să acord mai multă atenţie Canotajului şi Înotului, ghinion pentru că Phelps spusese atunci că se retrage (totuşi revine:D).

Restul sporturilor nu le-am urmărit sau nu le-am acordat o atenţie deosebită însă pe viitor am să mai explorez. 😀 Singurul sport ce nu-l pot înghiţi e fotbalul. N-am probleme cu restul, dar la fotbal nu pot să mă uit şi credeţi-mă, am încercat. De multe multe ori. Am văzut şi meciuri cap-coadă, cu forţa şi tot nimic. asta e :))

Anyways, acum nu mă uit decât Campionatul Mondial la Snooker, când prind meciurile, pentru că sunt multe şi lungi :)) Ţin pumnii pentru favoriţii mei şi aştept finala. 😀

Btw, pentru că tot sunt paralelă cu asta, ce sporturi ar mai merita să le urmăresc? 😀

9 gânduri despre „Eu şi sportul

  1. Hello, Lucy-boss!!! 😀 Sinceră să fiu și eu sunt 100n1000 paralelă cu sportul, mai ales că ed. fizică nu am mai făcut-o din a-VI-a…
    app. tare blogul, ține-o tot așa!, (se va umple și al meu de ‘povești sinistre’ în curând…)

  2. Valeleu, tu chiar stii cate ceva…Eu abia daca stiu cate un jucator international de tenis, volei, baschet, etc. (Unul din fiecare). La fotbal e mai usor, dar in momentul asta nici cine joaca in nationala la noi nu mai stiu :))
    Si mereu m-am intrebat: Snooker, Poll, Billiard…cam cate denumiri are jocul asta? :))

  3. Bine m-ai facut sa caut diferenta dintre Snooker si Billiard si am gasit-o :)) Mesele sunt diferite, numarul de bile e altul, felul in care se joaca e altul. M-am prins 😀 Mersi ca mi-ai zis ca altfel ramaneam pe ideea mea :))

  4. Scrima si tenisul sunt doua sporturi care ma pasioneaza si care se apropie de personalitatea mea, cat de cat. In rest, nu imi place niciun sport.

Vrei să laşi un comentariu?

