‘Intimidare’ de Penelope Douglas

Mi-a părut atât de rău că am finalizat-o. Prea repede…prea repede am citit-o. Plănuiam să mă delectez cu ea încet… Totul a început într-o seară, când o luasem să citesc doar câteva pagini înainte de culcare, însă am devorato până în ziua următoare.

Descriere:

BESTSELLER NEW YORK TIMES

Numele meu este Tate. Totuși, el nu îmi spune așa. Nici măcar nu i-ar trece prin cap să mi se adreseze atât de familiar, asta în cazul în care mi s-ar adresa cât de cât. Nu, abia dacă îmi vorbește.

Dar nici nu mă lasă în pace.

Cândva, am fost cei mai buni prieteni, după care a început să se lege de mine și a decis că scopul lui este să îmi ruineze viața. Am fost umilită, exclusă și bârfită în toți anii de liceu. Cu cât trecea timpul, cu atât mai chinuitoare deveneau farsele și zvonurile puse la cale de el, și deja mi se făcuse lehamite să mă tot feresc din calea lui. Am plecat chiar în Franța pentru un an de zile, ca să îl evit.

Doar că, acum, m-am săturat să mă mai ascund și nici de-a naibii nu îl voi lăsa să-mi distrugă ultimul an de liceu. Poate că el nu s-a schimbat, dar eu am făcut-o. Este timpul să ripostez.

Nu mai am de gând să-l las să-și bată joc de mine.

Nu e un subiect foaarte nou, însă e o temă interesante, sunt personaje care le îndrăgeşti şi deseori, ajungi în pielea personajului principal.

Cartea începe cu un flashback, după care acţiunea revine în zilele noastre, când Tate revine din Franţa să-şi finiseze ultimul an de studii şi pentur a-şi înfrunta temerile şi a nu mai fi intimidată de către el. De data asta, avem personajul tipic feminin care ar vrea să fie oricare din noi: Tate e blondă, înaltă, frumoasă, sportivă şi învaţă foooarte bine. Pe lângă asta, mai e atrasă de un tip rău. Dar aici nu e vorba doar de faptul că fetele rele se îndrăgostesc de băieţii răi. Jared este tipul pe care toţi îl admiră, de care toate fetele se îndrăgostesc şi de care toţi se tem. Dintr-un oarecare motiv, acesta i-a transformat viaţa lui Tate într-un coşmar. Erau cei mai buni prieteni până când ceva s-a schimbat între ei, de atunci, pare că scopul lui Jared e să-i facă rău lui Tate. Emoţional. Paradox, aceştia sunt vecini.

A fost interesant să o urmăresc pe Tate cum devine mai puternică şi ripostează. Nu mai este intimidată de Jared şi acum, i-a rămas să se ferească de farmecul lui.

Cartea asta m-a făcut să o iubesc. Uneori e banală, uneori mă uimete, alteorisituaţia se întoarce astfel că dă totul peste cap şi rămân confuză. Nu ştiam la ce să mă aştept de la ea. De fapt, exact când aşteptam finalul fericit, a apărut o ceva şi mai uimitor care chiar m-a lăsat confuza şi un pic cu nervi. Însă până la sfârşit, a fost final. Alta a fost că nu m-am aşteptat să fie şi scene erotice pe aici, desigur, observasem +18 de pe copertă, însă credeam că autoarea se va rezuma la nişte săruturi acolo. Dar n-a făcut-o :)))

Şi da, iubesc coperta. Îmi place mai mult decât varianta originală. Ce să-i faci, sunt fată :)))

Vrei să laşi un comentariu?

