Ce am de citit: pentru şcoală vs raftul personal

IMG_20150216_211700~2

Dacă intru în vreo librărie, nu mă pot abţine …

Ei bine, pe lângă faptul că pot să stau şi două ore să mă holbez, răsfoiesc, miros şi etc cărţi, pot să nu cumpăr nimic şi să ies cu mâinile goale din librărie şi cu privirile urâte ale vânzătoarei aruncate pe la spate, uneori, pot să cheltui toţi banii pe cărţi. Mama mi-a atras atenţia de câteva ori că „îţi vor trebui banii ăia pentru altceva”, însă fireşte, trebuie să fac totul invers.^^ Unele cărţi le-am şi ascuns, până când, nu trebuie să afle de existenţa lor :))

În orice caz, mi-am pus câte ceva deoparte, până la primăvară + evitarea librăriilor 😀 Acum câteva cărţi îmi fac cu ochiul de pe raft, însă am de citit pentru şcoală şi nu mai pot amâna, că mă prinde BAC-ul mâine :)) Cu cărţile de la literatura universală am terminat în vară încă, dar cu cele de la română am rămas în urmă, cam prin clasa a 8-a :))) N-am ce face, se lipesc mai bine cărţile din literatura universală decât din cea română 😀 Însă mi-am luat acum ceva de la Druţă şi încep imediat după ce finisez cu Îngeri şi Demoni, care, apropo, e genială. Foarte.

După Druţă cred că voi trece la Rebreanu şi apoi la nişte opere ce trebuia să le studiez până în clasa a 9-a, dar n-a făcut-o. Uhm.

IMG_20150216_213709

IMG_20150216_213745Şi un volum mai gros, pentru că doar aici găsisem ce îmi trebuia.

Că tot pomenisem de BAC, istoria e unul din obiectele la care nu excelez şi mi le-am luat ieri, sperând să-mi umplu unele goluri (adică ce Dumnezeu, epoca antică am trecut-o acum câteva secole, de parcă ţin minte ceva…) Iniţial, după astea am intrat în librărie, dar au ajuns pe locul II :)))

IMG_20150216_213646

Am dat întâmplător de cartea asta. O răsfoiam pur şi simplu şi m-am trezit că începusem să citesc deja pasaje din ea. E micuţă, deci nu-mi va lua mult timp, însă o păstrez pentru o perioadă mai liniştită şi mai…caldă.

IMG_20150216_213613~2

Romanele astea de dragoste au fost întotdeauna o lectură uşoară şi relaxantă pentru mine. Mi-a plăcut coperta şi denumire şi am zis ‘de ce nu?’

IMG_20150216_213625~2

E atât de aiurea când citeşti o carte foarte bună şi nu ai timp de ea, aproape deloc! Majoritatea paginilor le-am citit la şcoală, pe la ore sau prin pauză, pentru că acasă aung prea obosită şi seara adorm cu cartea în mână dacă încep s-o citesc. Azi ajunsesem la un moment atât de palpitant şi nu găseam nici locul şi nici timpul potrivit s-o citesc. Plănuiam s-o finisez weekend-ul trecut….

IMG_20150216_213448~2

Mulţi ar spune că Hotel Iris e potrivită pentru plajă sau în general, o zi de vară. Eu spun că e mai bine s-o citeşti într-o zi ploioasă…

IMG_20150216_213524~2

Am văzut atâtea recenzii şi nu m-am putut abţine să n-o iau :)) Aştep să o răsfoiesc 😀

IMG_20150216_213548~2

Mă tot plângeam că toată lumea a citit Divergent şi doar eu am rămas în urmă. Ei bine, iată ca a venit şi rândul meu 😀

IMG_20150216_213601~2

Sunt nerăbdătoare să le încep pe toate, însă cred că voi finisa lectura pentru şcoală şi apoi mă voi apuca de restul cărţilor… 😀

7 gânduri despre „Ce am de citit: pentru şcoală vs raftul personal

  1. Cartile pentru BAC le citesc cam greu … nu le gasesc interesante. Divergent … foarte faina trilogia. Prima carte am terminat-o in 5 zile, a doua, Insurgent, in 3, iar acum citesc Experiment. Din pacate un idiot de pe youtube mi-a spus cum se termina Experiment. Insurgent este cea mai buna carte din trilogie. Divergent este okay, Insurgent foarte okay, iar Experiment, din cate am auzit, este …. un okay mai jos de okay-ul de la Divergent, sa spunem. Nu imi place coperta de la Divergent … nu se potriveste cu celelante carti. Divergent, filmul, l-am vazut si pe ala … este un film okay . Imi plac actorii. Au facut o treaba buna cu alegerea lui Four si al lui Beatrice, aka, Tris.

    Sunt un mare fan Dan Brown. Am Ingeri si demoni, simbolul pierdut, codul lui da vinci si inferno.

    Incearca sa citesti Padurea Norvegiana de Haruki Murakami, dar si In noapte, tot de H. Murakami. In noapte mi-a placut cum descira orasul in timpul noptii.

    De Sub aceeasi stea de Jhon Green, sunt sigur ca ai auzit. Am citit-o, dar nu ma prea impresionat. Nu este genul meu de carte.

    Hotul de carti de Markus Zuzak si Alchimistul de Paulo Coelho sunt alte doua carti care merita citite.

  2. Am auzit e „Sub aceeasi stea” insa nu cred ca o voi citi…e prea mainstream si stiu subiectul, continutul cartii si finalul.
    „Hotul de Carti” e urmatoarea carte pe care planuiesc s-o procur, imediat dupa ce termin cu restul. Am citit „Alchimistul” insa nu s-a ridicat la asteptarile mele. Cartile lui Coelho sunt atat de laudate si chiar credeam ca o sa-mi placa, dar nu a fost nimic special :\ Poate trebuie sa incerc altceva…

  3. Pai din categoria vampiri, varcolaci and so on sunt seriile Casa Noptii, Academia vampirilor, Ingerul Noptii, Damnare, Nascuta la miezul noptii, Evermore, Night School nu e tocmai supernatural, dar e interesanta. Seria Culorile Dragostei – minunata, una din favoritele mele. Si cartile Chick Lit sunt super, daca vrei sa te relaxezi poti citi Hollywood-ul e ca un liceu de fite, Privilegiul, Iubitul Virtual. ^_^

Vrei să laşi un comentariu?

