Leapșa – Jennifer Lawrence book tag

Am găsit leapşa asta pe acest blog şi pentru că mi-a plăcut subiectul, nu m-am putut abţine să n-o preiau :)) Mai ales că-mi place Jennifer Lawrence 😀

1. Actrița a crescut în Kentucky – Cartea ta favorită care se petrece într-o zonă rurală.

Umm, probabil ar fi Roşu şi Negru. Din câte îmi amintesc, acţiunea nu s-a petrecut doar la oraş şi îmi plăcea faptul că descriau reşedinţa sau vila în care şi-au petrecut vara + cum stăteau seara afară şi adia o briză uşoară …

2. A fost descoperită pe străzile din New York – O carte despre care nu ai auzit, dar pe care ai găsit-o într-o librărie și ți-a plăcut foarte mult.

Hotel Iris de Yoko Ogawa. Am luat-o acum 2-3 săptămâni şi am devorat-o în două zile. Am devorat-o imediat :))

3. Swearing off social media(nu știu cum să traduc asta) – O carte pe care refuzi să o citești.

Volumul II din Născută la Mizeul Nopţii. Nope, never.

4. Și-a început cariera în televiziune, apoi a ajuns să joace în filme – O serie care devine mai bună cu fiecare volum.

Academia Vampirilor. Nu mă puteam opri din citit…

5. S-a împiedicat la decernările Oscar – O carte/serie care a început bine, dar s-a terminat prost.

Damnare de Lauren Kate. Abia am finisat volumele II şi III…

6. Jlaw și Chris Martin – Cartea preferată scrisă de doi sau mai mulți autori.

Hmmm…nu-mi amintesc 😕

7. A lucrat cu David O. Russel – Un caracter disfuncțional(?)/cu probleme pe care nu poți să nu-l placi.

nu. am. idee. Poate că încă n-am avut aşa ceva..

8. Mystique – Un personaj negativ care crede că ceea ce face e un lucru bun.

Victor Ivashkov din AV? Altull nu-mi vine în cap :))

9. The Hunger Games – Seria populară favorită.

Urzeala Tronurilor…?

10. Tot ceea ce a spus ea până acum a fost amuzant – Personajul amuzant favorit.

Rose Hathaway 😀

Mi-a plăcut leapşa şi îi mulţumesc autoarei. O poate prelua oricine doreşte^^

Vrei să laşi un comentariu?

