„Cât mi-aş dori să fie adevărat!” #2

Imagine similară

Will Herondale e unul dintre cele mai bune lucruri pe care le are seria Dispozitive Infernale de Cassandra Clare. Pe când Tessa devine un pic enervată, toanele lui sunt uneori amuzante, însă câteodată chiar îmi vine să-i dau cu ceva în cap. 😀 

 Seria asta e genială. De la conţinut şi personaje, până la coperţile cărţilor.

Imagine similară
Cele mai interesante faze sunt când aceasta e în preajma Tessei, cu toate că se poartă uneori ca un copil mic.

Imagini pentru will herondale

Şi să nu uităm câte de bine e descris de Cassandra…

Imagini pentru will herondale

Face cineva o ecraizare pentru această serie? Haideţi, Will merită >.<

via ifreakinlovebooks

4 gânduri despre „„Cât mi-aş dori să fie adevărat!” #2

  1. Ai citit Instrumente Mortale tot de Cassandra? 😀 Eu am vazut filmul si mai nou m-am apucat de carti =))) I’m in love again….

    Adica eram deja indragostita de actorul numit Jamie Campell Bower, dar dupa ce l-am vazut in film m-am indragostit si mai tare :)) Iar in carte personajul e mortal ❤

    Din pacate nu vor continua cu filmele ci vor baga serial din 2016 cu alti actori 😦

    Dispozitive Infernale, Instrumente Mortale…tipa asta numai despre chestii de genul scrie? 😀 :))

  2. Am inceput sa citesc, dar am renuntat pe la jumatate :)) Am vazut filmul si daa, actorul principal mi-a placut si mie :33 Dispozitive Infernale mi-a plaacut mai mult…e tot cu tipi interesanti..si unul e asiatic :)))

  3. Tocmai de am descoperit ca „Dispozitive Infernale” sunt prequel al „Instrumente Morlate”, Magnul Bane apare in ambele :))

Vrei să laşi un comentariu?

