„Fluturi” peste tot …

961399_427613774060174_867414752_nDe ce văd peste tot doar cartea asta? Chiar nu mai are lumea ce să citească? Au ajuns la niste telenovele ieftine…

M-am săturat să văd că chestia asta e cea mai bine vândută carte prin librării. -.-  Înţeleg că jumătate din persoanele ce au cumpărat-o sunt copile ce pun şi ele mâna pe prima lor carte doar pentru că e mainstream şi pentru a face poze şi a le pune pe instagram sau fb… Sunt atâtea, dar ATÂTEA cărţi bune şi lumea alege să citească tocmai asta. „Fluturi” – povestea unei tinere modeste, presupun că autoarea, Irina Binder, cică ar scrie chiar povestea ei aici. Siiiiiigur, nu e nevoie de mult creier pentru a înţelege că sunt poveşti. Am văzut şi telenovele cu un plot mai bin de o sută de ori. Dar sigur, ce înţeleg eu.. doar „fiecare fată ar vrea să fie în locul Irinei”. Pentru asta, mai bine mă uit la filmele cu prinţese Disney pentru că da, aş vrea să fiu în locul Cenuşăresei. Însă viaţa asta „minunată” care cică ar fi a Irinei Binder e absurdă, fără logică şi domnişoara e însăşi modestia întruchipată.

Chiar sunt curioasă, de ce v-a plăcut „Fluturi”? Mie mi-a plăcut doar coperta.

14 gânduri despre „„Fluturi” peste tot …

  1. Am citit 2-3 pagini in pdf, nu m-a atras deloc si nici n-am de gand sa dau 45 lei pe ea cand pot sa-mi iau alte carti mai ieftine si mai bune. :))

  2. Mie nici coperta nu imi place. Imi pare foarte copilaroasa. Nu transmite un aer serios…
    Nu am citit-o, am citit doar franturi, tot pe un blog. Dar mi-am dat seama ca Irina are un stil banal, face des greseli gramaticale si de exprimare.Si chiar daca ar fi avut un subiect bun cartea, din cauza greselilor s-ar fi dus orice urma de profesionalism.

    Mai bine citesc Fifty Shades.

  3. Multi care au citit-o mi-au spus ca le-a placut si cand i-am rugat sa-mi faca rezumat am inteles ca nu vreau sa o citesc, deci cred ca inteleg ce vrei sa spui. Presupun ca literatura adevarata pentru foarte multi e greoaie si ca oamenii sa citeasca totusi, trebuie sa le dai ce-si doresc ei 😀

  4. Am impresia ca doar iubitorii de telenovele si persoanele ce au pus mana pentru prima data pe o carte ar putea fi uimiti de tot ce a scris Binder aici.

  5. Exact! De fapt, m-a si deranjat faptul ca au scris pretul pe carte si ca Irina blocheaza orice persoana ce incearca sa distrubuie cartea in pdf e net…Nici macar nu merita, cu asa pret sigur imi iau doua carti mai bune 😀

  6. Fiercare ar trebui sa isi vada de gusturile lui. Mie sincer mi-a placut cartea si nu e prima data cand pun mana pe o carte. Cred ca toti oamenii au gusturi diferite si nu trebuie sa judecam .Asa cum nu trebuie sa o judecam nici pe autoare. Sau crezi ca ai putea scrie o carte mai buna decat asta.Sa fim realisti , oamenii invidiosi mereu au existat si nu putem schimba asta .

  7. Da si daca nu iti place o carte nici nu trebuie sa iti expui parerea..pastreaz-o pentru tine. Asa nu mai superi pe nimeni si nici nu iti mai faci nici tu de cap cu asa ceva.

  8. Ha? Serios? Mi-am făcut un blog personal în care pot scrie despre tot ce-mi trece prin cap. Şi cărţile pot primi şi critici, nu doar laude, dacă nu poţi accepta ideea, nu fă gălăgie. Tu ai venit pe blogul meu şi îmi spui să-mi ţin părerile pentru mine. Poate ar trebui să fie invers…

Vrei să laşi un comentariu?

