Ce-am mai desenat #1

IMG_6583

Încep o nouă..serie…de postări şi anume cu „operele” mele de artă 😀

E un hobby de al meu şi pentru că nu prea îi arăt desenele (unele sunt şi ascunse:D) m-am gândit să pun unele din ele pe aici. Astfel, încep primul post cu câteva din mâzgălelile mele mai vechi şi anume pe tema #anime! Primul post „Ce-am mai desenat” btw, nu toate desenele sunt sau vor fi noi. În dependenţă de ce mai găsesc 😀

IMG_6542 IMG_6541 IMG_6540 IMG_6556 IMG_6533 IMG_6538 IMG_6548 IMG_6543 IMG_6549 IMG_6551 IMG_6552

5 gânduri despre „Ce-am mai desenat #1

  1. Iii, ce faine sunt! Si eu obisnuiam sa desenez, tin minte ca facusem toate personajele din Sailor Moon! Continua, mai ales ca iti face placere si din cate vad, ai si talent! 😉

  2. Esti foarte talentata si imi plac foarte mult desenele tale!
    M-am bucurat sa descopar ca-ti place sa te uiti la anime, care sunt preferatele tale?
    Continua sa desenezi ^_^

  3. Mersi ^.^ Te uiti si tu? *O*
    Bokura Ga Ita, Tokyo Mew Mew, Kaichou wa maid-sama, FMA, FMP, Inuyasha, Death Note, Code Geass etc etc etc ~ le-as putea vedea de zeci de ori :3 :)) mai nou, citesc manga gen chestii cute si romantice :)) 😀

  4. ^_^ Si eu ma uit si jumatate din lista ta mi-a placut la nebunie (pe cealalta jumatate inca nu am vazut-o 😀 )

Vrei să laşi un comentariu?

