Vacanţă?

tumblr_ng3g6vjeVI1sn75h6o1_1280

E 8 ianuarie, adică vineri, adică ultima zi din minunata, dar scurta vacanţă. Weekend-ul nu se pune. Fiind în al treilea an de colegiu, încă suspin după vacanţele de exact trei săptămâni pe care le aveam în clasele primare. 

Când eram mică, aşteptam vacanaţa pentru distracţii, mai mult timp la TV (am prins vremurile TV-cablu-Minimax), dar şi descoperirea unor „noi tărâmuri” a.k.a pădurea de la marginea oraşului, dealurile de la marginea oraşului şi cariera de piatră. Acum, de prin noiembrie, în fiecare dimineaţă când suna ceasul la 6:30, număram secundele până la vacanţă. La mine, dorinţa de vacanţă a fost legată mai puţin de şcoală şi de chestiile de acolo, dar mai mult de somnul mult adorat. Am trecut recent de perioadele de dormit până la amiază din simplul motiv că pierd ziua, dar şi faptul că nu stau trează toată noaptea :)) . Nu mă culc târziu, 23 cel mai des…poate 24 şi 1 uneori, deci pot dormi maxim până la 10. Pe timp de şcoală, daaa. Mai ales când am o săptămână încărcată, vineri adorm la ora 21:00, iar sâmbătă dorm până la amiază.

Deci…pe lângă dormit, care a fost, fireşte, o chestie de maximă importanţă, nu am făcut mai nimic. Dacă aş fi să fac un rezumat, în majoritatea timpului am stat în pijama, la PC/TV, cu nasul într-o carte sau holbându-mă la luminiţele de pe brad. tumblr_n0j6xuKJOI1rqfm4go1_500Desigur, am fost la curent cu toate activităţile colegilor şi prietenilor mei, pentru că fără să vreau vedeam fiecare „check in” de-al lor şi fiecare poză. Nu, n-am fost la săniuş. Mi-e de ajuns că în copilărie veneam îngheţam pentru câteva ore (adică de dimineaţa până seara) de săniuş, cu timpul, am ajuns să fiu mai sesnibilă la frig şi acum iubesc iarna şi zăpada de la fereastră, cu o ceaşcă de ceai fierbinte în mână.

Am urmărit 2-aproape-3 sezoane din American Horror Story şi 12 Years a Slave, primul film la care aproape că am plâns, ajungând la nişte concluzii:

1. Sarah Paulson (joacă şi în serial, şi în film) seamănă mult, dar prea mult cu Lana Del Rey.

Sarah – stânga, Lana – dreapta

2. Cel mai horror lucru în American Horror Story a fost intro-ul…sau intro-urile. Serios, după două episoade ajunsesem să dau skip, pentru că mă înfiorau imaginile şi sunetele alea.

3. Trebuie să citesc 12 Ani de Sclavie.

Legat de reuşitele mele cu lectura, am citit două, aproape trei cărţi. Am încheiat anul suspinând după „Culorile Dragostei” şi m-am mai alinat un pic în ecranizări, iar 2015 l-am început cu „Marele Gatsby”, care, apropo,  e neterminată. Văzusem filmul şi îmi plăcuse enorm de mult, pot spune că de data asta, filmul m-a atins mai mult decât cartea. Însă pentru asta, voi scrie un post aparte. 10928734_420243261463892_397747390_n

Aşaaaa, şi ca planuri pentru 2015? Hm? N-am cum să scap „Reading Challenge”, deşi cred că anumite puncte va fi imposibil să le îndeplinesc, doar dacă, de exemplu aş fi eu prima din oraşul meu ce scrie o carte. Ziarul orăşelului se pune? Nu? Bine. Mai am de gând să citesc şi (ÎN SFÂRŞIT) o carte în engleză. De fapt, sper să fie mai multe, dar aşa sperasem şi în 2014…
Deja mi-am pregătit-o şi aşteaptă să fie răsfoită.^^10904771_420243231463895_351318061_n

Am comandat o carte şi ar trebui să ajungă cam pe săptămâna viitoare. O aştept de anul trecut, deci sunt foarte nerăbdătoare! :)) Mai ales că sunt tentată să o încep în format electronic. Şiiiii…cred că o să încep să accept provocarea! :))

Ei bine, cam asta a fost toată vacanţa mea minunată şi micile planuri de viitor 😀

4 gânduri despre „Vacanţă?

  1. Aha … ma interb de ce emag nu s-a extins si in Moldova. S-a extins in Bulgaria, Ungaria, iar mai nou in Polonia. Majoritatea cartilor din Moldova sunt importate din Romania?

Vrei să laşi un comentariu?

