Coperte preferate #1

De ceva vreme aveam în plan să fac postul ăsta şi astăzi am învins lenea, în sfârşit! 😀 Vreau să vă arăt câteva din copertele mele preferate de până acum.

fata-si-marea_1_fullsize

Fata Şi Marea – O carte minunată şi o copertă fabuloasă!

crescendo ingerul-noptii_1_fullsize

Cele două volume din seria Îngerul Nopţii. Copertele mi s-au părut, din prima, geniale.

tidseries

Dispozitive Infernale – De această serie chiar am fost atrasă de copertă şi nu de conţinut. Mai exact, de coperta pentru Prinţul Mecanic (din mijloc), dar nu regret că le-am citit, momentan, aştept să pun mâna pe volumul 2!

dansul-pasiunii-mary-joputney~3123674

Coperta asta e pur şi simplu cute!

damnareCoperta pentru Damnare e una din preferatele mele. Şi acum îmi place încă nespus de mult!

1464

Îmi place mai mult această copertă pentru O Zi din Şapte, decât cea originală…

Şi acum câteva coperte pentru cărţi ce nu le-am citit, dar aş vrea…

untitled_1_9

Angelologia – coperta o ador!

Penelope-Douglas-Intimidare

Îmi place coperta şi vreau cât mai repede această carte! Se pare că nu o voi putea lua decât după anul nou. Trist!

iluzii-aripi-vol-3_1_fullsize Aprilynne-Pike__Aripi-130 2070

Copertele pentru seria Aripi sunt magnifice, dar cărţile nu prea mi-au plăcut. Am renunţat după la ele după primul volum.

Vrei să laşi un comentariu?

