‘Dansul Pasiunii’ de Mary Jo Putney

Descriere:

Lordul Strathmore are in spate un trecut tragic, care l-a indreptat spre o ocupatie periculoasa: aceea de a-si apara tara de dusmanii secreti. El se achita de primejdioasa sa misiune, dar asta doar pana cand soarta ii aduce in fata o fem e i e misterioasa, care il poate dovedi in lupta inegala ce presupune folosirea inselatoriei. Iar arma ei secreta este insasi senzualitatea sa, pe care o alterneaza cu o imagine sfioasa. Tanara Kit Travers pare sa-i cunoasca toate tainele sufletului si ii innebuneste deopotriva mintea si inima. Dar cum nimic nu este ceea ce pare a fi, nici fata nu este in aceasta misiune periculoasa doar din placere, ci a fost fortata sa intre in joc de niste imprejurari neprielnice.

Incearca sa insele ochiul atent al contelui de Strathmore prin schimbari continue de identitate si minciuni abile. Totusi, tot ce construieste e asemenea unui castel de nisip pentru ca, de fiecare data insa, deghizarile ei sunt demascate de Lucien si un singur pas gresit i-ar putea aduce moartea.

Ştiţi, toată vremea am crezut că genul ăsta de romane sunt doar pentru bătrâne. Adică, de multe ori le văd pe la bibliotecă şi îşi iau numai cărţi de genul! Da, acum pot să spun că m-am înşelat şi totuşi, n-am fost departe de adevăr. 😀

Ei bine, cartea asta am citit-o acum muultă vreme (o lună sau două în urmă?) şi mi-a plăcut enorm. Da, da, mi-a plăcut o carte pentru bătrânde. :))) Nu că n-aş mai fi citit romane de dragoste, însă ăsta chiar a fost …altfel. M-a ţinut în suspans până la sfârşit şi nici personajele nu m-au plictisit. Mi-a plăcut de Kit, este foarte isteaţă şi e foarte puternică, are o personalitate interesantă. Mi-a plăcut mai mult rolul ei în carte decât al lui Lucien, cu toate că, nu mă pot plânge de el. E chipeş, bine făcut, seducător, în orice caz, e perfect, ca de obicei. 😀

Povestea e bună şi uneori chiar am fost confuză. Da, Kit m-a păcălit şi pe mine odată cu Lucien. Mi-a plăcut atracţia asta dintre ei, mai ales că ea mereu era diferită. De fiecare dată un personaj diferit şi de fiecare dată el o demasca şi o scotea din belele. Mă rog, aproape de fiecare dată 😀 Sărind peste momentele erotice, are şi acţiune! Adică, ultimul roman de dragoste de genul pe care l-am citit eu a fost aşa şi aşa, foarte siropos. Însă aici totul a fost altfel. Ăştia doi mereu dădeau de necaz plus la asta, mai făcând puţin şi pe detectivii. (acum vorbeşte fana lui Sherlock Holmes din mine:D)

Pe lângă asta, ador coperta. E prea drăguţă! Recunosc, am început s-o citesc pentru că nu-mi mai luam ochii de la copertă, însă nu regret nici un minut.

V-o recomand, mai ales acum, stând la călduţ, cu o ceaşcă de ceai fierbinte şi ceva dulce. E minunată şi relaxantă, cu toate că e un pic picuţ perversă. 😀

Vrei să laşi un comentariu?

