Prea multe cărţi deodată!

steel-staircase-wall-bookshelf-units

Pot să mă plâng că sunt o zăpăcită? Bine. Poate e de vină timpul rece, însă mi-am cam bătut joc de lista mea de lectură în ultima vreme. De ce? Ei bine,se vă spun.

Am început o carte, după care, alta şi apoi iar, şi iar, şi iar, şi iar. Măcar de le-aş finisa pe toate. După ce finisasem cu „Academia Vampirilor”, m-am apucat de primul volum din „Vampirii din Morganville”. De muuultă vreme se tot vorbeşte de cartea asta şi, spre ruşinea mea, nici măcar n-am avut în planuri s-o citesc. Ei bine, acum chiar am dorit să văd ce-i cu ea. Păi, ce să fie? Nu am citit-o până la sfârşit, însă nu pot spune că mi-a plăcut sau că mi-a displăcut, dar nici nu m-a captivat cine ştie ce, ca rezultat, am pus-o la o parte, cu intenţia să o continui cândva.

Apoi, a trebuit să citesc pentru şcoală „În căutarea timpului pierdut”. Are mai multe volume, chiar muulte şi primul volum nu m-a încântat. Poate că nu pricem eu nimic sau că încă sunt în faza copilărie-adolescenţă, de nu mă încântă amintirile (prea îndetaliate) ale autorului legate de copilăria lui. Ca rezultat, am citit primul volum şi aici am încheiat cu Marcel Proust.

Apoi am început „Răspântii” de Allie Condie. E volumul doi din serie şi chiar eram curioasă să văd cu ce se va finisa, dar n-a fost norocul să ajung până la final cu ea, pentru că o altă carte de la şcoală s-a băgat între noi şi anume „Un Veac de Singurătate”. Evident, nici pe asta n-am citit-o, încă, mai am timp cu ea.

După care, nu m-am putut abţine şi am început să citesc „Cele Nouă Vieţi ale lui Chloe King”. Primul volum – finisat cu succes, al doilea – îl citesc acum şi probabil termin cu el săptămâna viitoare, unde voi scrie şi o recenzie.

Nu, nu mă mândresc deloc cu mine şi cred că asta e ultima dată când fac chestii de genul. Promit să le finisez pe toate cărţile enumerate mai sus, ei bine, poate cu excepţia lui Proust, până la începutul lui decembrie!

Voi ce aţi mai citit toamna asta?

Un gând despre „Prea multe cărţi deodată!

  1. Si eu am multe cartii pe care trebuie sa le citesc,am inceput Seraphina si Frankenstein,imi vine sa ma apuc de Regatul Furtunilor,dar am si cateva lecturi pt. facultate….

Vrei să laşi un comentariu?

