‘Mireasă fără voie” de Jo Beverley

Descriere: Beth Armitage duce viata simpla pe care si-a dorit-o, caci slujba de profesoara la un pension de fete i-a oferit independenta la care a visat intotdeauna si, mai ales, libertatea de a nu fi supusa toanelor unui sot. Soarta insa i-a pregatit o surpriza neasteptata, cand afla ca originile ei nu sunt tocmai modeste, caci tata ii este ducele de Becraven. Obligata de acesta sa se marite cu Lucien de Vaux, marchiz de Arden, Beth se trezeste aruncata in lumea necunoscuta a aristocratiei pe care o dispretuieste atat de mult. Decisa sa-l urasca pe cel care i-a fost ales drept sot, Beth descopera ca are nevoie de toata puterea pentru a rezista farmecelor lui Lucien, caci, pentru prima oara in viata, inima ei pare gata sa se predea neconditionat.

Mi-am umplut colecţia cu romane de dragoste aşa că o să postez mai des din astea. 😀 Voiam o lectură uşoară să citesc înainte de culcare şi m-am ales cu această carte în mână. Recunosc că n-am avut cine ştie ce aştăptări, doar ceva de care să mă bucur, o lectură uşoară. Primele pagini nu sunt tocmai impresionante, dar în timp ce dădeam foaie după foaie, m-a captivat povestea şi personajele. Beth e o tânără care ducea o viaţă simplă până când nu ajunge să fie obligată să se mărite cu Lucien şi astfel, să intre în lumea aristocraţilor. Lucien e un tânăr cu un fizic superb, având părul blond, ca un zeu grec. Însă în ciuda înfăţişării lui, Beth nu se lasă sedusă din prima şi astfel, cei doi sunt ca pe un câmp de luptă până ajung să se cunoască mai bine şi treptat, să se îndrăgostească unul de celălalt.

Faptul că amândoi au o minte ascuţită, cu o educaţie bună le fac „discuţiile” şi mai interesante, iar când vine vorba de ceva mai intim, totul se transformă, de fapt, întro scenă amuzantă. Lucrul care mi-a plăcut cel mai mult, a  fost că autoarea a inclus şi un pic de acţiune, chiar dacă nu a fost foarte multă,

În treizile m-am trezi cu cartea finisată, deşi plănuiam să o ţin măcar o saptămână. Mi-a plăcut mai mult decât mă aşteptam. Recunosc, e prima carte a lui Jo Beverley citită de mină şi bănuiam că va fi un roman erotic. Dar a fost o lectură uşoară şi plăcută, ca de obicei, pentur romanele istorice de dragoste.

Vrei să laşi un comentariu?

