‘Elita Întunecată 1: Blestemul Focului’ de Chloe Neill

Descriere:Lily Parker este trimisă de părinţii ei la o şcoală particulară elitistă din Chicago. Gaşca fiţoaselor de la Sfânta Sofia este însă mai dificil de suportat decât cerinţele academice. Ciudata Scout, singura care se distinge de restul colegelor sale, dispare noaptea în subsolurile clădirii. Urmărind-o, Lily află că noua sa prietenă face parte dintr-un grup de adolescenţi rebeli, cu puteri magice, care au sarcina de a proteja oraşul de vampiri, demoni şi Secerători. Ar vrea să le vină şi ea în ajutor, numai că va avea de înfruntat blestemul focului…

Nu ştiu cum am ajuns să citesc cartea asta, pentru că, iniţial, plănuiam să termin ultimul volum din Academia Vampirilor şi să plâng o anumită vreme după asta,dar cel mai probable că tot încerc să amân momentul şi să mă concentrez pe altceva. 😀 

Bun. Mă aşteptam la ceva mai mult de la Blestemul Focului. Nu citisem descrierea de fapt, dar habar n-am cum de aveam aşteptări atât de mari. E o poveste tipică despre cum păriţii unei adolescente o trimit la o şcoală-internat, iar acolo aceasta, fireşte, îşi face o-cea-mai-bună-prietenă şi un duşman, adică gaşca aia de fiţoase cu un lider şi câteva raţe în urma lui. Chiar dacă şcoala e doar pentru fete, nu putem să eliminăm şi un potenţial love story, nu? Aparent, alături mai e o şcoală privată de băieţi şi da, e clar. 😀

Îmi place de Lily, deşi uneori mi se părea cam ciudată, poate din motiv că nu înţelegeam eu ceva la ea. Simţul umorului nu e cine ştie ce, dar e prezent şi asta am apreciat. Nu-mi place când personajele habar n-au ce-i aia sarcasm.  E cam băgăcioasă, adică, din prima zi în care a cunoscut-o pe Scout, noua şi singura ei prietenă de pe acolo, deja a luat-o la întrebări pe unde pleacă aceasta nopţile. Poate e doar o prietenă bună :))

În mare parte, subiectul s-a cam întins, mai mult din jumătatea cărţii, Lily încearcă să afle ce tot ascunde Scout şi ce îi mai ascund şi părinţii ei. Acţiunea s-a desfăşurat în ultimele pagini şi tot nu am înţeles prea bine care e treaba cu societatea lor secretă şi cu războaiele de bine împotriva răului. D

După cum am scris la început, nu puteam să omitem şi un personaj de gen masculin, nu? Jason Shepherd e tipul a cărui gropiţe au cucerit-o pe Lily din prima, după care a urmat şi restul :)) Ce mi-a plăcut, este faptul că în carte n-a fost vorba despre o fată băgăcioasă ce încearcă să afle ce-s cu ciudăţeniile din şcoala ei şi dacă o să-l vadă mâine la prânz pecel mai hot tip din şcoală. De fapt, n-au fost mari momente din relaţia lor şi mi-a plăcut atitudinea lor de Parker-Shepherd. De fapt, au fost atât de puţine momente între cei doi, aşa că îmi imaginez că autorea va dezvolta ceva în coinuarea cărţii, pe care, apropo, habar n-am când o s-o citesc 😀 Dar cu siguranţă m-a intrigat destul cât să nu las baltă seria .)

Vrei să laşi un comentariu?

