„Cât mi-aş dori să fie adevărat!” #1

De câte ori vi s-a întâmplat să vă îndrăgostiţi de un personaj ditr-o carte?

Eu de tot atâtea ori am privit la tipii din jurul meu şi mă întrebam de ce viaţa e nedreaptă. Un lucru e să-ţi placă personajul, alt lucru e să aştepţi fiecare moment cu el şi să ajungi să-l mai visezi şi noaptea. Cu-toate-că-e-un-personaj-ce-nu-există.

Încep chestia asta care s-ar numi ‘rubrică’, cu prima victimă şi anume Adrian Ivashkov din Academia Vampirilor. Ştiu că nu sunt singura care are un crush cu tipul ăsta, dar sincer, nu m-am putut abţine. Şi pentru că nu te poţi aştepta la altceva mai bun de la mine, am văzut din greşeală un spoiler unde scria că Rose îl va părăsi şi deja mi s-a rupt inima. Adică, pe bune?

Mai adaug şi faptul că erau aproape să facă chestia aia, aproape s-au..’lipit’ şi brusc Rose şi-a amintit că au uitat ceva. :))) Ok, dece totul e împotriva lui? Deloc corect.

Dacă la început era doar un beţiv-leneş-şi-poate-drogat, pe parcurs, a devenit total adorabil! Doamne, Rose, ăsta e singurul lucru pentru care te urăsc! 😀

N-am citit încă ultima carte din AV ..nu sunt pregătită încă să mă despart de Adrian 😦

Cu toate că e cam exagerat cum mi l-am imaginat eu pe Adrian, asta e ceva pe aproape 😀

2 gânduri despre „„Cât mi-aş dori să fie adevărat!” #1

Vrei să laşi un comentariu?

