‘Academia Vampirilor #4: Jurământ de sânge’ de Richelle Mead

Dintre volumele citite până acum (sunt la #5), „Jurământ de Sânge”a fost, cu siguranţă, cel mai palpitant! Ador seria asta şi celelalte volume au fost interesante, dar aici Richelle s-a întrecut pe ea însăşi. Faptul că Rose a plecat de la academie a dat o altă notă lucrurilor plus că a fost mult mai lung (în sfârşit) decât cărţile precedente şi a avut acţiuni atât paralele cât şi unele după altele din ce în ce mai palpitante. 

În primul rând, m-am bucurat că Rose a întâlnit-o pe Sydney când a ajuns în Rusia, pentur că n-aveam chef să-i citesc monoloagele ei toată cartea 😀 Apoi faptul că a găsit familia lui Dimitri. Momentele alea au fost chiar…înduioşătoare. Are o familie numersoasă, ce mai, deşi surorile lui,ei bine, mdah. Pe lângă chestiile cu vampiri şi alchimişti, cred că Richelle a mai dus în domeniul fantasticului şi faptul că ruşii ştiau atât de bine (şi majoritatea cu care se întâlnea Rose) limba engleză. Nu mă înţelegeţi greşit, dar în care părea că e a doua lor limbă şi să fim sinceri, ruşii ţin prea mult la limba lor ca să ştie ficare al doilea egnleza. Şi pentru că în care localitatea lui Dimitri era una rurală, destul de mică şi aflată la capătul lumii, şansele ca toţi de pe acolo să vorbească engleza nu erau cine ştie ce. Dar înţeleg că altfle nici nu se putea, în cazul în care Rose nu lua după ea şi vreun traducător (mă rog, Sydney juca uneori rolul ăsta).

Pentru că n-am recenzie la cartea a treia, vreau să spun aici că m-a enervat faptul că s-a cam folosit de Adrian. Şi nici pe parcursul călătoriei nu s-a purtat prea bine cu el. Mereu o face pe grozava în faţa lui, chiar dacă acesta încearcă să fie mai serios cu ea. 

Revenind la cartea noastră, ceea ce a fost total neaşteptat, ei bine, poate nu chiar total, a fost întâlnirea cu Dimitri. De fapt, mai neaşteptat a fost faptul că el a închis-o într-o colivie de aur încercând să o convingă să deivină strigoi de bunăvoie, dacă nu, cu forţa. Evident, Rose l-a trimis cât mai departe u propunerea asta, dar totul până nu a muşcat-o Dimitri. Da, atunci totul s-a dus naibii. Momentele astea mă enervau la culme. Tot tânjea după o altă muşcătură şi nu se mai gândea la nimic. Ei bine, în momentel alea chiar a devenit o prostituată pentru sânge. Îmi venea să-i trag palme, dar, efectiv, n-aveam cum, desigur. Şi plus la asta, pentru că paralel, la academie se desfăşurau propriile drame, iar Lissa a ajuns cumva, iarăşi şi din nou în pericol, Rose a văzut asta şi ştia, dar era prea ocupată să-i ofere lui Dimitri din sângele ei ca să-şi bată capul cu altceva.

Partea cea mai palpitantă a fost când aceasta a reuşit să evadeze (îmi place că Richelle mereu găseşte cum s-o scoată, adică cum să iasă Rose din încurcătură, singură) şi cum s-a luptat cu Dimitri. Sincer, toate paginile alea stăteam cu sufletul la gură. Şi nici după ce a scăpat de el nu s-a încheiat totul, pentru că Rose din nou trebuia să se clarifice cu treburile de la academie.

Iar sfârşitul m-a lăsat chiar cu gura căscată în urma celor doua veşti aflate (şi a încă unei pe parcursul călătoriei sale în Rusia).


 

În consecinţă, Richelle, ar trebui să faci cărţile tale mai lungi! Asta a fost genială!

2 gânduri despre „‘Academia Vampirilor #4: Jurământ de sânge’ de Richelle Mead

  1. Seria mea preferata ❤ Ce rau mi-a parut cand am terminat-o, mi-a fost greu cand m-am desprins de lumea lor. Ultimul volum te va da pe spate. :))

  2. Nu-mi imaginez ce voi face cand o voi termina-o …deja m-am atasat atat de mult de ea ..Oh, il incep maine si imi iau si servetele langa mine 😀

Vrei să laşi un comentariu?

