‘Evermore’ de Alyson Noel


Descriere:
Prima carte din extraordinara serie a lui Alyson Noël… De când un teribil accident a curmat vieţile membrilor familiei ei, Ever poate vedea aure, auzi gândurile oamenilor şi afla întreaga poveste a unui om doar printr-o simplă atingere. Încercând cu disperare să îşi înăbuşe abilităţile şi să evite contactul cu oamenii, ea ajunge să fie văzută ca o ciudată la şcoală… dar totul se schimbă în momentul în care îl întâlneşte pe Damen. Damen Auguste este splendid, exotic şi bogat. Este singurul care poate face să amuţească toate sunetele din capul ei, ţesând o magie atât de intensă încât îi citeşte direct în suflet. Pe măsură ce Ever este atrasă din ce în ce mai adânc în lumea lui plină de mistere şi secrete, ea constată că întrebările sunt mai multe decât răspunsurile. Ea nu ştie cine e el cu adevărat… sau ce e el cu adevărat. Singura ei certitudine e faptul că s-a îndrăgostit de el fără speranţă.

Din toate recenziile văzute de mine şi comentariile la adresa cărţii, majoritatea nu erau de o părere prea bună. Chiar şi câteva din prietenele ce au citit Evermore mi-au spus că cartea e meh. M-am apucat ieri de ea aşteptându-mă la ce e mai rău şi surpriză, n-a fost deloc rău. Să mă mai las vreodată influenţată de părerile altora…

Pentru că e una dintre acele cărţi cu copera delicioasă (aşa le spun eu :D) te aştepţi ca şi interiorul să fie la fel. Ei bine, să vedem, nu e cea mai inspirată poveste din toate, dar stilul scriitoarei o salvează un pic (mie chiar mi-a plăcut). Un alt motiv pentru care mi-a plăcut cartea, a fost că poate mi-au ajuns Idiotul, Ana Karenina sau Numele Trandafirului cât să vreau o poveste obişnuită, poate chiar banală cu o adolescentă ce se îndrăgosteşte fără scăpare de un făt-frumos. :))

Pot spune că povestea e chiar dinte cele mai banale, Ever e o fată de 16 ani ce îşi pierde familia într-un accident, crede că e vina ei, se mută într-un alt oraş, se închide în sine, mai pe scurt, de la miss popularitate ajunge la miss ratată. Apoi, ca să vezi, în şcoală se transferă un tip nou pe nume Damen, incredibil de frumos, sexy şi toate alea…Ever se simte la un moment dat atrasă de el până să afle că el nu e ceea ce pare.  Am omis unele chestii precum faptul că de la accident, Ever s-a transformat într-un fel de medium, vede chestii precum aure, citeşte viţa oamenilor, vorbeşte cu sora ei moartă, care apropo, e destul de amuzantă. Nici n-ai zice că e moartă. Haha.

Primele 200 de pagini acţiunea a mers..ei bine, nicăieri. Viaţa monotonă a lui Ever, toanele lui Damen, toanele lui Ever, care, zicea că o să-i dea papucii lui Damon pentru că ceva e în neregulă cu el, dar când el îi zice două cuvinte, ea se topeşte şi uită de tot. Ei da, într-un final, Ever află că până acum s-a reîncarnat nu ştiu de câte sute de ori şi tot de atâtea ori Damen, care apropo, e nemuritor, s-a îndrăgostit de ea, dar aceasta mereu sfârşeşte a fi ucisă de fosta-şi-nu-tocmai prietenă a lui Damen, Drina, iar Damen rămâne cu inima frântă iar şi iar. Povestea asta mi-a amintit cumva de Jurnalele Vampirilor şi Damnare.

Deci, pe lângă povestea slăbuţă şi nici acţiunea care nu e cine ştie ce, cartea mi-a plăcut. Pur şi simplu m-am relaxat şi am citit-o uşor şi repede. Acum, să mă gândesc dacă mă apuc de următoarele volume…

Vrei să laşi un comentariu?

