E bine să fii diferit, nu?

Mă uitam ieri la TV şi mi-a venit brusc gândul că sunt atâtea filme clasice, (prin clasic mă refer la alea care sunt cunoscute şi văzute de toată lumea) care eu pur şi simplu nu le-am văzut.

În general, nu doar filme, dar şi seriale sau cărţi. Învinuiţi-mă că nu le-am văzut, dar unele nici măcar nu m-au atras. De exemplu Fast & Furious. Cu toate insistenţele celor din jur, n-am reuşit niciodată să văd unul din filme cap-coadă. Am văzut câteva secvenţe şi da, mi s-a părut ok, interesant, dar nu m-am apucat niciodată să văd toate filmele.

Un alt exemplu, Transformers. Roboţi…meh. Ştiu cam în ce constă povestea în primul film..cu Megan Fox. 😀

Cam toţi ştim faza asta, nu? :))

Anyway, nu m-am uitat niciodată la filmele astea şi nu cred că într-un viitor apropiat o voi face.

Matrix a fost, până nu de mult, şi el unul din filmele de care auzisem de prea mult ori şi care, niciodată nu l-am văzut. Nu ştiu de ce nu ţineam mult să-l văd, îmi place Keanu Reevs deci e un pic ciudat :)) Am văzut filmele anul trecut aşa că pot spune fără ruşine că ştiu despre ce evorba măcar aici :))

Revenim la categoria filmelor faimoase şi nevăzute de mine 😀 Men In Black. Ei bine, ştiu. Toată lumea l-a văzut, toată lumea îl ştie, eu nu. Am văzut primul film pe bucăţi, pentru căs e dădea de atâtea ori pe AXN şi eu mereu îl prindeam :)) Dar niciodată până la sfârşit. Ţineam să văd măcar ultimul film apărut, pentru că era Nicole Scherzinger acolo, dar fără rezultate :))

AVATAR. A mai rămas vreo persoană ce n-a văzut Avatar? Da? atunci veniţi lângă mine :)) Nu e vorba că nu m-a interesat povestea, dar de câte ori lănuiam, intervenea ceva şi până la urmă am uitat de el. Oricum, îl voi vedea eu într-o zi, nu?….

Şi pentru că nu sunt bună doar lka ignorat filme, mai sunt şi cărţi. De exemplu, Pe aripile vântului, Jane Eyre, Mândrie şi Prejudecată, Dracula, Cei trei muşchetari…n-am citit niciuna dintre aceste cărţi. De fapt, unele le-am început, altele am văzut filmul şi …mda 😀

De fapt, lista asta e scurtă de aici. În realitate, e mult mai mare :))

4 gânduri despre „E bine să fii diferit, nu?

  1. Men in Black nu ma atrage de nici o culoare…MATRTX la fel…sa nu aud de star Wars sau Star Treck ca fac urat:))
    La fel si cu Badman..toata lumea e inebunita dupa el..
    In schimb am vazut Avatar si a fost ok….Fast & Furios le-am vazut pe toate 😀 :)) La fel Transformers.. upsii 🙂 :))
    In schimb cand vine vorba de carti m-am saturat sa aud de 50S if Grey…i se face si film…cred ca o sa mor…-_-
    Alte chestii de-astea dupa care lumea e nebuna e Games of thrones…iar mie imi vine sa ma dau cu capul de pereti….

Vrei să laşi un comentariu?

