‘Blestemul din Swoon’ de Nina Malkin

Imagini pentru blestemul din swoon

Descriere:

„Sexy şi de-a dreptul seducătoare… O carte care îţi răscoleşte toate simţurile!” – MELISSA DE LA CRUZ

Nevoită să se mute din fascinantul New York, oraşul ei natal, în Swoon, un orăşel din Connecticut, în care nu se întâmplă niciodată nimic, Dice se resemnează cu viaţa ei plictisitoare.
Până când verişoara ei, Pen, cade dintr-un copac, moment în care în trupul ei pătrunde spiritul unei fantome…

SINCLAIR YOUNGBLOOD POWERS – PE SCURT, SIN – VINE DIN SECOLUL AL OPTSPREZECELEA PENTRU A SE RĂZBUNA…

Curând, lucrurile o iau razna: Dice îl eliberează din greşeală pe Sin din trupul verişoarei sale, locuitorii din Swoon încep să fie pedepsiţi pentru păcate ale strămoşilor lor şi, pentru ca situaţia să se complice şi mai mult, Dice se îndrăgosteşte de Sin.

„Alertă, sexy, inteligentă… fanii seriei Amurg au acum o nouă eroină de care să se îndrăgostească. Nu am putut lăsa cartea din mână până la ultima pagină!” – KAREN MARIE MONING, AUTOAREA SERIILOR HIGHLANDER ŞI FEVER

„O poveste de dragoste unică, fermecătoare. Stilul Ninei Malkin – inteligent şi alert – este ca o gură de aer proaspăt. Pur şi simplu, de neuitat !… Blestemul din Swoon te va fascina!” – LARA ADRIAN, AUTOAREA SERIEI MIDNIGHT BREED

Ştiam exact la ce să mă aştept de la cartea asta…

Şi de fapt, m-am înşelat. Adică, am citi probabil nişte impresii greşite. De obicei, nu obişnuiesc să citesc review-uri pline de spoilere, dar am găsit unul interesant şi îl citisem până la sfârşit. Faza e că nu mi-a trecut pofta să o citesc, aşa cum se întâmplă de obicei, ci din contra. Şi am vrut şi mai mult s-o citesc, când am văzut că a primit note negative. :))

Ei bine, acţiunea are loc bineînţeles într-un mic orăşel izolat de lume, numit Swoon. Fireşte, orăşelul ăsta e puţin ciudat, fireşte s-au întâmplat aici chestii urâte, fireşte are o istorie bogată şi fireşte că e vorba despre o eroină. Se pare că autoarei nu-i prea plac numele lungi, ex: Sin, Dice, Pen, dar are un stil super, destul de super cât să treacă de la comic la chestii mai înfricoşătoare, să nu fie o carte de copii, dar nici să folosească cuvinte vulgare.

Am fost prevenită că sunt chestii destul de +18, precum orgiile, homosexualitatea sau (aproape) sexul cu tatăl unei prietene and so on. Mă aşteptam la ce e mai rău, dar aproape că nici n-am simţit scenele astea. Nu mă înţelegeţi greşit, dar n-a fost nimic de genul ci doar scurte momente şi alea, luate pe ocolite. I-aş da o limită de 15 ani. :)) /Era în comparaţie cu 50 de umbre…/

Deci, pentru că stilul autoarei e atât de bestial, am parcurs cartea asta în două zile şi, cu excepţia faptul că aceasta tot îţi dădea speranţe deşarte, mi s-a părut un pic epic, deşi cartea nu e rea. :))

E consider asta, o lectură uşoară, gen, pentru acei c-are s-au săturat de filozofie, lectura şcolară şi alte chestii. Cu toate că, avea nişte momente ciudate ce le-am înţeles greu. Sau la sfârşitul cărţii. Sau deloc.

O continuare? În română? Huh?

Vrei să laşi un comentariu?

