Leapşa: Social Media Book Tag

E prima mea leapşă şi am preluat-o de aici. /excited/

TWITTER: Cea mai scurtă carte dintre preferatele tale.

Cutia cu bomboane otrăvite. Am citit-o în câteva ore şi mi-a plăcut în special pentru au fost unele momente neaşteptate. Şi mai ales pentru că ador detectivele. Da, asta e :))

cutia-cu-bomboane-otravite_1_fullsize

 

FACEBOOK: O carte pe care toată lumea te-a presat să o citești.

Cincizeci de Umbre ale lui Grey. Nu e că m-ar fi presat chiar toată lumea. Doar o prietenă şi tot internetul care vorbea cât este de wow această carte.

TUMBLR: O carte pe care ai citit-o înainte să fie cool.

Nu-mi amintesc să fi citit vreo carte nefiind cool la momentul dat. Poate va fi. :))

MYSPACE: O carte despre care nu îți amintești dacă ți-a plăcut sau nu.

Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război. Am citit-o prin clasa a 8-a şi nu prea îmi amintesc ce impresii am avut la sfârşit. Ceva ciudat, ceva enervant, ceva interesant…nu ştiu.

INSTAGRAM: O carte care a fost atât de frumoasă încât a trebuit să îi faci o fotografie.

Night School. Nu de alta, chiar mi-a plăcut. Fotografia aşa şi n-o mai am :)))

YOUTUBE: O carte care ți-ai dori să devină film.

EON: Ochiul Dragonului Se Întoarce. Încă sper.

GOODREADS: O carte pe care o recomanzi tuturor.

Contele de Monte-Cristo. Trebuie s-o citiţi. NEAPĂRAT!

Aici închei prima mea leapşă. De fapt, a fost destul de funny :))

Vrei să laşi un comentariu?

