Review: ‘Ultraviolence’ – Lana Del Rey

Cover

Albumul ăsta a fost lansat ceva vreme şi încă tronează în playlist-ul meu. Cu toate că  la începutul cunoştinţei mele cu Lana, adică cu muzica ei, nu mă atrăgeau melodiile ei şi mă întrebam ce tot vede lumea la ea. Comentariile gen „frumuseţe naturală”, „QUEEN” mă forţau să-i ascult câteva din melodiile alea populare de pe YouTube.

Nu mi-a plăcut niciuna.

Apoi am văzut ‘Summertime Sadness’ la TV şi m-a prins clipul, l-am văzut chiar până la sfârşit :)) Impresii: da, chiar era frumoasă, videoclipul era ok (nimic de genul ‘i’m a bad girl walknig on the street’), dar melodia nu mi se părea cine ştie ce. Şi apoi au început ăia să o tot dea pe la TV şi mă uitam de fiecare dată până am ajuns să o iubesc :))) 
  După aia am mai ascultat încă o dată din vechile ei melodii şi eram ‘wtf? cum puteau să nu-mi placă atunci!’ 

Acum noul album. Ultraviolence e printre albumele mele favorite -so far- . Dintre 17 melodii, am făcut dependenţă de 12. Şi sunt toate la rând :))

Tracklist~~~
012
*Melodiile mele preferate sunt de la #2 până la #13

Dacă e mai bun decât ‘Lana Del Ray’ şi ‘Born To Die’? Absolut. poate sunt gusturile mele not so în muzică şi restul, dar am doar câteva melodii ce-mi plac în ‘Born To Die’. 

Abia a început, nu-mi pot imagina următoarele producţii. Mi-e frică :))

Melodie preferată: nu am.
Notă: 4/5.

Vrei să laşi un comentariu?

